MISIJA
Siekti kiekvieno žmogaus geresnės gyvenimo kokybės, sveikatos ir socialinio dalyvavimo, teikiant kompleksines, į asmenį ir bendruomenę orientuotas paslaugas.
VIZIJA
Pažangi įstaiga, teikianti kokybiškas ir įtraukias paslaugas, vystanti ir diegianti socialines inovacijas.
STRATEGINĖS VEIKLOS KRYPTYS
- Užtikrinti reabilitacijos, socialinės integracijos ir socialinių paslaugų tęstinumą bei plėtrą.
- Užtikrinti aukštą įstaigoje teikiamų paslaugų kokybę bei nuolatinį jų tobulinimą.
- Užtikrinti paslaugų gavėjų teisių įgyvendinimą ir visapusišką jų dalyvavimą.
- Siekti tvaraus socialinę atskirtį patiriančių asmenų dalyvavimo darbo rinkoje.
- Dalyvauti tobulinant socialinių paslaugų kokybę Lietuvoje, diegiant EQUASS kokybės sistemą.
- Plėtoti metodinę veiklą neįgaliųjų integracijos srityje Lietuvoje.
- Gerinti personalo valdymą, užtikrinant darbuotojams saugias, sveikas ir tinkamas darbo sąlygas.
- Tobulinti personalo kvalifikaciją pagal individualius poreikius Lietuvoje ir užsienyje.
- Racionaliai naudoti įstaigos išteklius.
- Vykdyti papildomų finansinių ir materialinių išteklių pritraukimą.
VERTYBĖS
Įgyvendindami įstaigos misiją ir strateginius tikslus bei atlikdami savo kasdienines pareigas, įstaigos darbuotojai vadovaujasi šiomis vertybėmis:
- Pagarba
- Lygios galimybės
- Profesionalumas
- Kokybė
- Įgalinanti aplinka
- Bendradarbiavimas
KOKYBĖS POLITIKA
- Kokybei teikiamas prioritetas visose įstaigos veiklos srityse.
- Užtikrinamas ir palaikomas aukštas paslaugų gavėjų ir visuomenės pasitikėjimas įstaiga.
- Teikiamų paslaugų kokybės nuolatinis gerinimas, vertinant poveikį žmogaus gyvenimo kokybei, tobulinant darbo organizavimą ir vykdant nuolatinį darbuotojų kvalifikacijos kėlimą.
- Darbuotojų įtraukimas į sprendimų priėmimą, nuopelnų ir iniciatyvos pripažinimas bei rėmimas siekiant geresnių rezultatų.
- Ilgalaikio, harmoningo ir atviro bendradarbiavimo tarp įstaigos darbuotojų, paslaugų gavėjų, steigėjo, finansuotojų, partnerių ir tiekėjų siekimas.
- Kokybės vadybos sistemos atitikimo LST EN ISO 9001:2015 standarto reikalavimams ir EQUASS kokybės principams užtikrinimas, nuolatinis jos tobulinimas ir rezultatyvumo didinamas.
- Kasmetinė kokybės politikos ir tikslų peržiūra, siekiant nuolatinio jų tinkamumo.
ILGALAIKIAI KOKYBĖS TIKSLAI
- Atitikti įstaigos paslaugų gavėjų ir kitų suinteresuotųjų šalių lūkesčius bei poreikius.
- Teikti kokybiškas ir įtraukias paslaugas, sudarant sąlygas paslaugų gavėjų įgalinimui ir geresnei jų gyvenimo kokybei.
- Didinti darbuotojų motyvaciją, siekiant efektyvaus darbo, gerinant darbo sąlygas, vidinę komunikaciją bei užtikrinant kvalifikacijos tobulinimo galimybes.
- Įstaigos veikloje vadovautis EQUASS kokybės principais: lyderystė, personalas, teisės, etika, partnerystė, dalyvavimas, orientacija į asmenį, kompleksiškumas, orientacija į rezultatus, nuolatinis tobulinimas.
- Nuolat gerinti kokybės vadybos sistemą, atitinkančią LST EN ISO 9001:2015 standarto reikalavimus ir EQUASS kokybės principus.
- Nuolat tobulinti paslaugų teikimo metodus, vystyti ir taikyti inovacijas.
- Užtikrinti veiklos viešumą ir skaidrumą, socialinę atsakomybę, gerinti bendradarbiavimą su kitomis organizacijomis.
- Vertinti ir valdyti rizikas susijusias su paslaugu teikimu ir paslaugų gavėjų pasitenkinimu.
- Įgyvendinti kokybės politiką ir tikslus, užtikrinti jų tinkamumą ir sklaidą.
VADOVYBĖS ĮSIPAREIGOJIMAI
- Užtikrinti reikiamus išteklius paslaugų kokybės gerinimui bei kokybės vadybos sistemos palaikymui ir nuolatiniam tobulinimui.
- Sudaryti sąlygas įstaigos darbuotojams kokybiškai ir našiai dirbti.
- Užtikrinti nustatytos kokybės politikos ir užsibrėžtų kokybės tikslų įgyvendinimą.