Registratūros darbo laikas I–IV 8:00–17:00, V 8:00–15:45, pietų pertrauka 12:00-12:45

+370 5 244 0700

Top

Kokybės valdymas

Valakupių reabilitacijos centras / Kokybės valdymas

MISIJA

 Siekti kiekvieno žmogaus geresnės gyvenimo kokybės, sveikatos ir socialinio dalyvavimo, teikiant kompleksines, į asmenį ir bendruomenę orientuotas paslaugas.

VIZIJA

 Pažangi įstaiga, teikianti kokybiškas ir įtraukias paslaugas, vystanti ir diegianti socialines inovacijas.

STRATEGINĖS VEIKLOS KRYPTYS 

  • Užtikrinti reabilitacijos, socialinės integracijos ir socialinių paslaugų tęstinumą bei plėtrą.
  • Užtikrinti aukštą įstaigoje teikiamų paslaugų kokybę bei nuolatinį jų tobulinimą.
  • Užtikrinti paslaugų gavėjų teisių įgyvendinimą ir visapusišką jų dalyvavimą.
  • Siekti tvaraus socialinę atskirtį patiriančių asmenų dalyvavimo darbo rinkoje.
  • Dalyvauti tobulinant socialinių paslaugų kokybę Lietuvoje, diegiant EQUASS kokybės sistemą.
  • Plėtoti metodinę veiklą neįgaliųjų integracijos srityje Lietuvoje.
  • Gerinti personalo valdymą, užtikrinant darbuotojams saugias, sveikas ir tinkamas darbo sąlygas.
  • Tobulinti personalo kvalifikaciją pagal individualius poreikius Lietuvoje ir užsienyje.
  • Racionaliai naudoti įstaigos išteklius.
  • Vykdyti papildomų finansinių ir materialinių išteklių pritraukimą.

 VERTYBĖS 

Įgyvendindami įstaigos misiją ir strateginius tikslus bei atlikdami savo kasdienines pareigas, įstaigos darbuotojai vadovaujasi šiomis vertybėmis:

  • Pagarba
  • Lygios galimybės
  • Profesionalumas
  • Kokybė
  • Įgalinanti aplinka
  • Bendradarbiavimas

KOKYBĖS POLITIKA 

  • Kokybei teikiamas prioritetas visose įstaigos veiklos srityse.
  • Užtikrinamas ir palaikomas aukštas paslaugų gavėjų ir visuomenės pasitikėjimas įstaiga.
  • Teikiamų paslaugų kokybės nuolatinis gerinimas, vertinant poveikį žmogaus gyvenimo kokybei, tobulinant darbo organizavimą ir vykdant nuolatinį darbuotojų kvalifikacijos kėlimą.
  • Darbuotojų įtraukimas į sprendimų priėmimą, nuopelnų ir iniciatyvos pripažinimas bei rėmimas siekiant geresnių rezultatų.
  • Ilgalaikio, harmoningo ir atviro bendradarbiavimo tarp įstaigos darbuotojų, paslaugų gavėjų, steigėjo, finansuotojų, partnerių ir tiekėjų siekimas.
  • Kokybės vadybos sistemos atitikimo LST EN ISO 9001:2015 standarto reikalavimams ir EQUASS kokybės principams užtikrinimas, nuolatinis jos tobulinimas ir rezultatyvumo didinamas.
  • Kasmetinė kokybės politikos ir tikslų peržiūra, siekiant nuolatinio jų tinkamumo. 

ILGALAIKIAI KOKYBĖS TIKSLAI 

  • Atitikti įstaigos paslaugų gavėjų ir kitų suinteresuotųjų šalių lūkesčius bei poreikius.
  • Teikti kokybiškas ir įtraukias paslaugas, sudarant sąlygas paslaugų gavėjų įgalinimui ir geresnei jų gyvenimo kokybei.
  • Didinti darbuotojų motyvaciją, siekiant efektyvaus darbo, gerinant darbo sąlygas, vidinę komunikaciją bei užtikrinant kvalifikacijos tobulinimo galimybes.
  • Įstaigos veikloje vadovautis EQUASS kokybės principais: lyderystė, personalas, teisės, etika, partnerystė, dalyvavimas, orientacija į asmenį, kompleksiškumas, orientacija į rezultatus, nuolatinis tobulinimas.
  • Nuolat gerinti kokybės vadybos sistemą, atitinkančią LST EN ISO 9001:2015 standarto reikalavimus ir EQUASS kokybės principus.
  • Nuolat tobulinti paslaugų teikimo metodus, vystyti ir taikyti inovacijas.
  • Užtikrinti veiklos viešumą ir skaidrumą, socialinę atsakomybę, gerinti bendradarbiavimą su kitomis organizacijomis.
  • Vertinti ir valdyti rizikas susijusias su paslaugu teikimu ir paslaugų gavėjų pasitenkinimu.
  • Įgyvendinti kokybės politiką ir tikslus, užtikrinti jų tinkamumą ir sklaidą.

 VADOVYBĖS ĮSIPAREIGOJIMAI 

  • Užtikrinti reikiamus išteklius paslaugų kokybės gerinimui bei kokybės vadybos sistemos palaikymui ir nuolatiniam tobulinimui.
  • Sudaryti sąlygas įstaigos darbuotojams kokybiškai ir našiai dirbti.
  • Užtikrinti nustatytos kokybės politikos ir užsibrėžtų kokybės tikslų įgyvendinimą.