Registratūros darbo laikas I - V 7.00 - 16.00

Vilniuje (8-5) 2 477 543    Kaune (8-37) 24 18 81

Top

Kokybės valdymas

Valakupių reabilitacijos centras / Kokybės valdymas
  • Kokybei teikiamas prioritetas visose įstaigos veiklos srityse.
  • Už teikiamų paslaugų kokybę atsako kiekvienas darbuotojas.
  • Užtikrinamas ir palaikomas aukštas klientų pasitikėjimas įstaiga.
  • Teikiamų paslaugų kokybės nuolatinis gerinimas, vertinant paslaugų rezultatyvumą, tobulinant darbo organizavimą ir vykdant nuolatinį darbuotojų kvalifikacijos kėlimą.
  • Darbuotojų nuopelnų ir iniciatyvos pripažinimas bei rėmimas siekiant geresnių rezultatų.
  • Ilgalaikio, harmoningo ir atviro bendradarbiavimo tarp organizacijos darbuotojų, klientų, steigėjo, finansuotojų, partnerių ir tiekėjų siekimas.
  • Kokybės vadybos sistemos atitikimo LST EN ISO 9001:2008 standarto reikalavimams ir EQUASS kokybės principams užtikrinimas, nuolatinis jos tobulinimas ir rezultatyvumo didinimas.
  • Kasmetinė kokybės politikos ir tikslų peržiūra, siekiant nuolatinio jų tinkamumo.

ILGALAIKIAI KOKYBĖS TIKSLAI

  • Atitikti Centro klientų, socialinių partnerių, steigėjo, finansuotojų ir tiekėjų lūkesčius bei poreikius.
  • Teikti kokybiškas, saugias, laiku suteiktas ir kvalifikuotas paslaugas.
  • Sudaryti sąlygas darbuotojų kvalifikacijos kėlimui.
  • Organizacijos veikloje vadovautis EQUASS kokybės principais: teisės, etika, lyderystė, partnerystė, dalyvavimas, orientacija į asmenį, orientacija į rezultatus, nuolatinis gerinimas, kompleksiškumas.
  • Užtikrinti pakankamus išteklius kokybės vadybos sistemos palaikymui ir nuolatiniam tobulinimui.
  • Nuolat tobulinti kokybės vadybos sistemą, atitinkančią LST EN ISO 9001:2008 reikalavimus ir EQUASS kokybės principus.
  • Įgyvendinti kokybės politiką ir tikslus, užtikrinti jų tinkamumą ir sklaidą.