KOKYBĖS POLITIKA
• Kokybei teikiamas prioritetas visose įstaigos veiklos srityse.
• Už teikiamų paslaugų kokybę atsako kiekvienas darbuotojas.
• Užtikrinamas ir palaikomas aukštas paslaugų gavėjų pasitikėjimas įstaiga.
• Teikiamų paslaugų kokybės nuolatinis gerinamas, vertinant paslaugų rezultatyvumą, tobulinant darbo organizavimą ir vykdant nuolatinį darbuotojų kvalifikacijos kėlimą.
• Darbuotojų nuopelnų ir iniciatyvos pripažinimas bei rėmimas siekiant geresnių rezultatų.
• Ilgalaikio, harmoningo ir atviro bendradarbiavimo tarp įstaigos darbuotojų, paslaugų gavėjų, steigėjo, finansuotojų, partnerių ir tiekėjų siekimas.
• Kokybės vadybos sistemos atitikimo LST EN ISO 9001:2015 standarto reikalavimams ir EQUASS kokybės principams užtikrinimas, nuolatinis jos tobulinimas ir rezultatyvumo didinamas.
• Kasmetinė kokybės politikos ir tikslų peržiūra, siekiant nuolatinio jų tinkamumo.
ILGALAIKIAI KOKYBĖS TIKSLAI
• Atitikti įstaigos paslaugų gavėjų, socialinių partnerių, steigėjo, finansuotojų ir tiekėjų lūkesčius bei poreikius.
• Teikti kokybiškas, saugias, savalaikes ir kvalifikuotas paslaugas.
• Sudaryti sąlygas darbuotojų kvalifikacijos kėlimui.
• Įstaigos veikloje vadovautis EQUASS kokybės principais: lyderystė, personalas, teisės, etika, partnerystė, dalyvavimas, orientacija į asmenį, kompleksiškumas, orientacija į rezultatus, nuolatinis tobulinimas.
• Užtikrinti pakankamus išteklius kokybės vadybos sistemos palaikymui ir nuolatiniam tobulinimui.
• Nuolat tobulinti kokybės vadybos sistemą, atitinkančią LST EN ISO 9001:2015 reikalavimus ir EQUASS kokybės principus.
• Įgyvendinti kokybės politiką ir tikslus, užtikrinti jų tinkamumą ir sklaidą.